۳ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۵۵

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه:

رژیم صهیونیستی خواهان جنگ در سراسر منطقه است

رژیم صهیونیستی خواهان جنگ در سراسر منطقه است

کرج- معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی خواهان جنگ در سراسر منطقه است، گفت: این رژیم جنایتکار با کشتار زنان و کودکان می خواهد خود را پیروز میدان نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، سردار ایرج مسجدی در کنگره ملی ۱۲۳ شهید مدافع حرم استان البرز افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) به عنوان یک جوان سرشار از مهر و ادب و اخلاق با عنوان محمد امین در میان اعراب مشهور بود اما حتی دشمنان به این اسوه تاریخ بشریت که پیامی جز اخلاق، صلح طلبی و دعوت به تقوای الهی نداشت، ۶۲ جنگ را تحمیل کردند.

وی با تاکید بر اینکه مسبب جنگ و عامل جنایت‌ها مستکبران و جنایت کاران تاریخ هستند، گفت: دشمن همواره درصدد القای این است که ما جنگ طلب هستیم در حالی که این دشمنان هستند که همواره جنگ را به ما تحمیل کرده‌اند و اگر ما از خود دفاع نمی‌کردیم، دشمن تا نفر آخر ملت ما را قتل عام می‌کرد.

سردار مسجدی گفت: این همان موضوعی است که امروز در غزه در جریان است و صهیونیست‌های جنایتکار از هیچ جنایتی درباره آنها دریغ نمی‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران اضافه کرد: اگر شهدای مدافع حرم جانفشانی نمی‌کردند و از حرم های اهل بیت (ع) حراست نمی‌کردند امروز باید با ناپاک‌ترین جنایت کاران تاریخ در داخل مرزهای کشورمان می‌جنگیدیم.

سردار مسجدی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی خواهان جنگ در سراسر منطقه است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی که امروز گرفتار باتلاق غزه شده و تحت فشار گسترده افکار عمومی در سراسر دنیا است به علت اینکه نتوانست جبهه مقاومت و حماس را از بین ببرد، می‌خواهد با کشتار زنان و کودکان بی گناه و گسترش جبهه‌های جنگ خود را پیروز میدان نشان دهد این در حالی است که زمان تشکیل این رژیم منحوس، اسرائیل هرگز تا این حد تحت فشار و در معرض خطر قرار نداشته است.

کد خبر 6235493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha